De bouwdoos was goed verzorgd.
Het inlijmen van de pinscharniertjes is best kriekel in die zin dat er geen epoxy in het draaigedeelte mag komen. Ze werken wel heel gemakkelijk zo middels alleen maar voorgeboorde gaatjes.
Op internet las ik verschillende mitsen en maren en daarom heb ik enkele aanpassingen aan het frame toegepast.
Het staartwiel heb ik iets meer naar voren geplaatst zodat bij een harde klap niet het kielvlak met de scharniertjes worden geplet maar dat wordt afgesteund op de romp.
Het voorste onderstel versterkt door aan weerszijden een 10 mm breed stuk balsa in de hoeken met epoxy goed vast te lijmen.
Het voorste motor blok heb ik in de hoeken van binnen versterkt met het driehoekig profiel dat was bijgesloten. Goed vooraf op maat geslepen en met houtlijm vast gezet.
Dit deel en het grotere deel ook nog aan twee zijkanten versterkt door 3 en 5 mm foamboard verlijmd met smeltlijm.
De voorkant van de cabinebevestiging verstevigd met 3 mm triplex. Daarin ook de gaten voor de dungels in geboord en ook nog dwars in de lengte een stukje over de gehele lengte erin gelijmd.
De motor CC-20 gemonteerd met de drie bijgevoegde opvulstukken met daarbovenop drie revetten van ca. 1 mm tussen opvulstuk met carbonzijde en aluminium ophangkruis.
Aanvankelijk gemonteerd en gevlogen met een Leopard motor met ca. 900 - 1200 Watt.
Dat ging wel maar gaf geen fut aan het vliegtuig.
Daarom een andere motor gezocht en uitgekomen op de door Pilot geadviseerde motor dat een Dualsky GA4000.4 bleek te zijn.
Daarom maar de oficiele Pilot aandrijfset gekocht met deze CC-20/400kv motor en een Hobbywing Platinum 120 A ESC en 18 x 10 houten propeller.