Het bouwen vond ik nog best wel lastig. Komt omdat ik met vrij trage foamsafe secondenlijm wilde werken. Een volgende keer ga ik zeker een versneller gebruiken om met die secondenlijm de foamdelen beter op de juiste plaats vast te krijgen. Met versterkte tape heb ik de vleugels gezekerd terwijl de secondenlijm zo langer de tijd kreeg om uit te harden. Ook heb ik twee extra handen ingeroepen om die vleugels vast te zetten, dat leek me echt nodig.
De bouwdoos op zich is verder best wel netjes.
Ik mis overigens daarin wel de opgave voor het CG-punt. Met een 3S 1800 midden in het accu compartiment kwam nu die CG precies uit bij de servohandels. Dat lijkt te veel naar voren. Daarom op internet gezocht, maar niets daar gevonden over dit model. Wel over de grotere en mooiere SU-35 van Freewing. Daarom dat zwaartepunt proberen na te doen. Dat komt uit ongeveer bij de achterkant van de servobehuizing, ofwel ca. 40 mm (later naar 50 mm gebracht) vanaf achterzijde voorste onderplaat. Door de batterij helemaal naar achteren richting propeller te leggen en, mede omdat ik een pilootje in de cockpit heb gestopt, in de staart 25 g toegevoegd (later 1 bout ofwel 10 gram verminderd) door daar twee zware schroeven in te lijmen.
Ook is het maar raden waar de stickers eigenlijk horen maar een vrije interpretatie is zeker zo leuk.