Jetje V10 / Specificaties

Motorplaatsing:
2,3 graden domp; 4 mm over 100 mm

Motor:
Model: NTM Prop Drive Series EF-1 1300kv
Kv: 1300 rpm/v
Max current: 65 A
Max Power: 500 W @ 11.1 v (3S) / 930 W @ 15 v (4S)
Shaft: 5 mm
Weight: 155g
Cell count: 3s~4s Lipoly
Bolt holes: 25 mm
Bolt thread: M3
Connection: 3.5 mm Bullet-connector
Lager / As:  2x  10 x 4 x 5 / as 5

Propeller:
8 x 8 E APC

Vermogen:
Met 4 S 2200 en 8 x 8 ca. 1340 g thrust statisch gemeten.
Met 4 S  15,8 V  49 Amp  ca. 725 Watt.

Servo's:
HK15322 Digital Slim Wing Servo 1,75 kg / 0.10sec / 19g 
 Koppel: 1,5 kg / cm @ 4.8V, 1,75 kg @ 6.0V 
Gewicht: 19g 
Snelheid: 0,12 / 60deg @ 4.8V, 0,10 / 60deg @ 6.0V 
Voltage: 4.8V ~ 6.0V
Gear Type: Metal 
Ball Bearing: Dual 
Plug: JR Style 

ESC:
HobbyKing 60A ESC 4A UBEC
Specs:
Constant Current: 60A
Burst Current: 80A
Battery: 2-4S Lipoly / 5-12s NiXX
SBEC: 5.5v / 4A
Motor Type: Sensorless Brushless
Size: 70 x 32 x 17mm
Battery Wire: 14AWG
Motor Wire: 14AWG
Weight: 61g
Programming Functions:
Battery Type: Lipo /NiXX
Brake: On / Off
Voltage Protection: Low / Mid / High
Protection mode: Reduce power / Cut off power
Timing: Auto / High / Low
Startup: Fast / Normal / Soft
PWM Frequency: 8k / 16k
Helicopter mode: Off / 5sec / 15sec (Start up delay)

Gewicht:
zonder accu nu 835 g
met 4S 2200 mAh heavy duty 1095 g

gewichtshistorie voorafgaand:
(1110 g na aanpassingen na 1e maiden (was eerst  1080 g) met 4 S 2200 mA)
( BIGDELTA V1 weegt met 4 S 2200 mA 1210 g )
(gewicht zonder accu)
(840 g na aanpassingen (was eerst 810 g)) 
(dat is 15 % lichter t.o.v. BIGDELTA V1)

CG:
Met 20 g lood in de neus nu 313 mm vanaf achterrand foamplaat (was eerst 307 mm)
( gelijk als bij BIGDELTA V1 )

Vleugel:
Idem aan BIGDELTA V1